Hieronder enkele punten die erop kunnen wijzen dat je te maken hebt met een ‘vreemde’ SEO-club. Deze lijst is verre van compleet. Maar zodra je twijfelt, kun je maar het beste afgaan op je gevoel. Je kunt een SEO-club echter gerust afwijzen als deze:
1.Niet openbaar over de werkwijze is
2.Geen referenties heeft of wil geven.
3.Ongevraagd koppelingen naar andere klanten opneemt in jouw websites.
4.Geen onderscheid maakt tussen zoekresultaten en advertenties op de pagina met zoekresultaten
5.Een positie in de zoekresultaten garandeert op basis van lange zoekwoordcombinaties (hier zit namelijk geen verkeer op
6.Domeinen heeft die uit de index van Google zijn verwijderd of als de SEO zelf niet in de zoekresultaten van Google voorkomt
7.Vraag naar de woorden waar de SEO-club op heeft ingezet hier moet ie hoog op scoren anders beheerst deze de techniek simpelweg niet.

Natuurlijk kun je ook mij (Antoine van de Kruys) één van de auteurs van het boek benaderen. Het mag duidelijk zijn dat ik weet waar ik over praat. We hebben binnen mijn bedrijf dan ook specialisten op het gebied van ICT & marketing voor het beste resultaat. Omdat ik ten tijde van het schrijven van dit hoofdstuk in een gulle bui ben doe ik het volgende voorstel:

De prijs van het boek wordt gecrediteerd als we een opdracht krijgen voor een SEO-traject nav het lezen van dit boek!

Afhankelijk van de opdracht staan we ook open voor verschillende beloningssystemen zoals eerder genoemd. Met name de hoge concurrentie keywords incombinatie met behoorlijke budgetten zien wij als een uitdaging. Denk aan 1woord combinaties als hypotheek, makelaar etc.
Maar we staan uiteraard open voor alle projecten. Zo hebben we ook hele aantrekkelijke pakketten voor het MKB.

Voor meer info : www.crossinternetmarketing.nl